sábado, 17 de diciembre de 2011

Dijous, 15/12/2011

A la sessió d'avui amb el Joan Anton, hem estat treballant per petits grups, el següent treball i la seva corresponent exposició que es farà el proper dijous a l'aula.

He de dir que jo amb el meu grup anava bastant perduda, ja que el dia que van anar a l'escola, per motius personals no vaig poder anar-hi, i per tant moltes de les coses que comentaven, entre d'altres no podia comentar-les gaire però si que podia aportar el meu punt de vista de les coses que anaven dient o comentant. Haig de fer esment que de seguida vaig agafar el fil conductor de tot el que s'anava parlant, ja que les meves companyes de seguida em van podar el dia de tot el que van veure i com es van sentir a l'escola que van visitar. Com a grup, dir que ens complementem molt bé, i que alhora de treballar sabem escoltar les diferents aportacions i punts de vista que una persona del grup aporta, i això és un punt a favor, ja que d'aquesta manera, alhora de fer treballs en grup no tenim cap dificultat e inconvenient per treballar juntes com a petit grup.

Un altre aspecte a dir, és que a mida que la classe anava avançant, el mestre ens ha anat cridant per grups per fer una valoració i crítica de la darrera exposició que es va fer abans de la setmana de vacances. Pel que fa el nostre grup, l'exposició va sortir bastant bé, i el diferents conceptes que voliem explicar van quedar o creiem que es van entendre prou bé, encara que hi han algunes macances com per exemple: mirar el paper o bé les imatges que posem al power point, que hauriem de corregir; però en general, des del nostre punt de vista però també segons la valoració del mestre l'exposició va ser correcte.


No hay comentarios:

Publicar un comentario