jueves, 27 de octubre de 2011

Dimarts, 25/10/2011

A la darrera sessió amb l’Àngels, ens va tornar a explicar com funcionava el programa informàtic PHOTOSHOP, cosa que a molts de nosaltres encara no ens havia quedat clar. Des del meu punt de vista considero que he après una mica més com i per a què funciona aquest tipus de programa, encara que haig de dir que vaig una mica perduda pel que fa a la seva utilització, però això és degut a que jo mai he utilitzat aquest programa o un altre de semblant, i és per això que encara avui dia estic una mica perduda i desorientada.
També haig de dir que cada vegada estic més atenta a les classes de l’Àngels, per cada cop i cada dia que passa les trobo més interessants i que al llarg d’aquestes ens dona molta informació que de cara el nostre futur com a futures mestres ens seran de molta utilitat. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario